יו"ר פורום קו העימות: "התושבים לא יחזרו הביתה"

    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר פורום קו העימות: "התושבים לא יחזרו הביתה"

    משה דוידוביץ' ראש מועצת מטה אשר ויו"ר פורום ישובי קו העימות: "תושבי קו העימות חוששים מהיום שאחרי, חוששים שהחמאס יוכרע אבל אנחנו נישכח.ראש עיריית קריית שמונה אמר לראש הממשלה מפורשות: 'אני לא אחזור הביתה. ההזדמנות הזאת לא תחזור. היישובים שלנו עברו להיות בסיסים צבאיים, כולם מפונים והמילואים מגויסים. גם התקיפות של חיזבאללה הם הזדמנות טובה לפעול"

    מוצב חיזבאללה בגבול הצפון צילום: Nasser Atta
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת מטה אשר ויו"ר פורום ישובי קו העימות משה דוידוביץ' שנפגש אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, סיפר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הנושא של מי אשם בכלל לא על סדר היום. הדיון בקרב תושבי קו העימות היא על היום שאחרי, חוששים שהחמאס יוכרע אבל אנחנו נישכח"

    "יש לנו תחושה שמה שקרה בדרום יהיה פה בכפל כפליים, אלא אם תהיה אמירה שכמו שהחמאס יחוסל, שהחיזבללה יחוסל או יידחק מעבר לנהר הליטני כמו החלטת האו"ם שהייתה כלא היה. לא נרשה שהטבח יחזור במספרים ובתצורות יותר משמעותיות" אמר ראש מועצת מטה אשר.

    "נתן את כל הקרדיט לממשלה לטפל בחיזבאללה. אני לא אומר כאיום, תושבי קו העימות לא יחזרו הביתה, ראש עיריית קריית שמונה אמר אתמול לראש הממשלה מפורשות: 'אני לא אחזור הביתה. ההזדמנות הזאת לא תחזור. היישובים שלנו עברו להיות בסיסים צבאיים, כולם מפונים והמילואים מגויסים. גם התקיפות של חיזבאללה הם הזדמנות טובה לפעול ולהרתיע אותו".

    האזינו



    0 תגובות